برگزیده ها
1402/2/10 یکشنبه
قابل توجه دانشجویان:
آغاز انتخاب تغییر محل آزمون دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد

.

 

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نیمسال دوم تحصیلی پیام نور به منظور تغییر محل آزمون دانشگاه پیام نور، از تاریخ ۸ الی ۱۶ اردیبهشت 1402 فرصت دارند درخواست خود را در سامانه گلستان پیام نور با توجه به ظرفیت اعلامی مراکز/ واحدها، نسبت به تغییر محل آزمون پایان نیمسال خود درسامانه گلستان، اقدام کنند.

به منظور برنامه ریزی دقیق برای آزمون پایان ترم، مهلت مذکور به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و تمامی دانشجویانی که مایل به تغییر محل آزمون خود هستند باید با مراجعه به سامانه گلستان و از طریق ورود به منوی ۱- آموزش ۲- دانشجو ۳- درخواست ها ۴- انتخاب محل آزمون مسیر زیر اقدام به انتخاب محل آزمون خود کنند .

تمامی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور تا 16 اردیبهشت سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir جهت انتخاب محل آزمون پایان ترم خود اقدام کنند.

دانشجویان بدهکار پس از ۲۴ ساعت از زمان پرداخت شهریه قادر به انتخاب محل آزمون خود هستند. در مراکز تهران جنوب، تهران شمال، تهران غرب و تهران شرق، دانشجویان صرفا مجاز به انتخاب یکی از این مراکز مطابق با رشته اجرایی در هر یک از این مراکز هستند.

دانشجویان برون مرزی مجاز به انتخاب محل آزمون نیستند. همچنین اگر دانشجویی قصد ندارد که محل آزمون خود را خارج از مرکز تحصیلی خود قرار دهد، نیاز به انجام عملیات در این پردازش ندارد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر