آموزش مجازی
1402/1/14 دوشنبه
طی پیامی
پیام تبریک سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران به مناسبت فرار سیدن آغاز سال جدید و بهار قرآن

.

 

.

دکتر وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران طی پیامی فرا رسیدن آغاز سال جدید و بهار قرآن را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی متن ‌پیام دکتر وحید افشین مهر به شرح زیر می باشد:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

نوروز تجلی نو شدن و طراوت و تازگی طبیعت و پیام آور نزهت و پاکی و خرمی و آغازی دوباره برای آدمی در مسیر رشد و تعالی انسانی است. آغاز سال ۱۴۰۲ خورشیدی و طلیعه بهار طبیعت با «بهار قرآن» ماه فیض و رحمت و برکت، مقارن و مزین شده است و عید نوروز با عید اولیای الهی متقارب و همرس گشته است.

دانشگاه پیام نور استان تهران در سالی که گذشت با برنامه‌ریزی و اتخاذ رویکردی چندسویه و عزم و همت همه مدیران، استادان، دانشجویان و کارکنان خویش در میدان جهاد علمی خوش درخشید. کسب افتخارات علمی، پژوهشی و فرهنگی در سطح ملی و استانی، ارتقای سطح علمی و پژوهشی، ارائه خدمات دانشجویی و آموزشی، چابکسازی ساختاری و اداری، بهسازی و کارآمدسازی املاک از جمله مهمترین اقدامات دانشگاه در سال گذشته است.
در سال جدید با تاییدات الهی ضرورت دارد اهتمام و جهت‌گیری فعالیت‌های علمی ما بر پایه تقویت خلاقیّت و نوآوری در علم و رشد مکارم اخلاق و فضایل اسلامی و کیفی سازی و مهارت‌افزایی برنامه‌های آموزشی و پژوهشی با هدف کارآفرینی و اشتغال زایی استوار باشد تا از رهگذر آن بتوانیم نقشی کارآمد در حل چالش‌های پیشِ روی پیشرفت کشور، ایفا نماییم؛

اینجانب بهار طبیعت و بهار قرآن را به اعضای خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور استان تهران تبریک و شادباش عرض میکنم و از خداوند متعال برای همه عزیزان سالی همراه با سلامتی و موفقیت و بهروزی خواستارم.

دکتر وحید افشین مهر
سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر